Blogikirjoitukset

Harjoittelun nousujohteisuus

Olen kerännyt listan, joka toimii apunasi, kun haluat tunnistaa taantumavaiheeseen liittyviä kehittymisen esteitä ja päästä niistä yli.

Harjoittelun nousujohteisuus

Ravinto-ohjelma - ruokavalion rakentaminen

Ravinto-ohjelman suunnittelun perusperiaatteet ja tietoa tarvittavista makroravintoaineista.

Ravinto-ohjelma - ruokavalion rakentaminen

Doggcrapp 2-jakoinen treeniohjelma

Doggcrapp on 2-jakoinen treeniohjelma, joka pohjautuu kovaan intensiteettiin, erikoistekniikoihin ja vaativaan ruokavalioon. Paneutumalla ohjelmaan lihasmassan kasvaminen on taattua.

Doggcrapp 2-jakoinen treeniohjelma

Kuntosaliharjoittelun aloittaminen

Kuntosaliharjoittelun aloittaminen nollasta, ja perustiedot kuinka koostaa ruokavalio sekä harjoitteluohjelma kuntosalille tai kotiin.

Kuntosaliharjoittelun aloittaminen

3300kcal - ruokavalio lihasmassan kasvatukseen

Jos kasvattaa lihasmassaa, on perusteltua syödä proteiinia 2-3 g per painokilo tai jopa enemmän. Aterioilla pitää myös muistaa syödä runsaasti erilaisia kasviksia, juureksia ja hedelmiä

3300kcal - ruokavalio lihasmassan kasvatukseen

Kotona treenaaminen

Kuinka treenata kotona ilman välineitä? Vinkkejä kotitreeneihin ja omia kokemuksia kotitreeneistä.

Kotona treenaaminen

Stronglifts 5x5 ohjelma

Aloittelijan ja keskitason treenaajan 5x5 ohjelma, joka kehittää isoja moninivelliikkeitä lineaarisella progressiolla.

Stronglifts 5x5 ohjelma

1800kcal - laihduttajan ruokavalio

Laihduttajan, dieettaajan ja pienikokoisen henkilön tarpeisiin suunniteltu ruokavalioesimerkki.

1800kcal - laihduttajan ruokavalio

Mikä on paras treenijako?

Esimerkit lihasryhmäjaottelusta 1-, 2-, 3-, 4- ja 5-jakoisille ohjelmille.

Mikä on paras treenijako?

Kreatiini

Kreatiinin hyödyt voimatasoissa, toistokestävyydessä ja treenatessa. Kreatiinin käyttöohjeet sekä vaikutus lihaskasvuun.

Kreatiini

Arnold Golden Six

Legendaarinen Arnoldin kultainen kuusikko. Treenaa kuten Iso-Arska aloittaessaan kehonrakennuksen.

Arnold Golden Six

Vaikutanko sopivalta valmentajalta juuri sinulle?

Jos haluat asiantuntevaa näkemystä treenien optimointiin tai ruokavalion siivoamiseen, niin laita viestiä!

jesse.raitapuro@pm.me
Kuvassa Jesse Raitapuro kädet puuskassa huppari päällä.