Moikka ja tervetuloa remmiin 💪

Olen Fitfarm-lisensoitu personal trainer & tietotekniikan insinööri ja haluan saada sinut haastamaan itsesi.

Hienoa saada sinut tänne! Jos olet kiinnostunut kuntosaliharjoittelusta ja hyvinvoinnista, olet oikeassa paikassa. Täältä löydät tietoa tavoitteellisesta treenaamisesta ja itselle sopivan ruokavalion valinnasta.

Autan sinua saavuttamaan tavoitteesi, oli se sitten:

Kuvassa Jesse Raitapuro kädet puuskassa huppari päällä.

Ota tietotaitoni käyttöön ja hyppää suoraan harjoittelun ytimeen.

Tarjoamani palvelut

hero image

Minusta sanottua

"Ohjauskerrat tuntuivat rennoilta ja oli mukava jutella ohjaajan kanssa kuntosaliin ja muuhun elämään liittyviä asioita. Lämmittelyharjoitukset valmistelivat tehokkaasti treeniin. Ohjaaja neuvoi minulle vaihtoehtoisia liikkeitä, jos esimerkiksi laite oli varattu tai jos en pystynyt tekemään jotain tiettyä liikettä. Sain ohjausta liikkeiden oikeaoppiseen tekemiseen ja lihasten käyttöön, millä oli iso ja positiivinen vaikutus tuloksiin.

Kaiken kaikkiaan kokemus oli todella rohkaiseva ja onnistunut."

Palaute kuntosaliohjausten sarjasta.

"Oli todella mukavaa harjoitella ja uskon tästä tulevan pysyvä harrastus. Opin tekniikat ja tiedän mitä niissä pitää parantaa. Vaikka tein pienillä painoilla, niin sait tarvittaessa haastettua minua pidemmillä sarjoilla tai suuremmilla painoilla. Kävi selväksi, että jaksan enemmän kuin luulen. Mietin että pitäisi etsiä salikaveri, jonka kanssa käydä, niin olisi helpompi haastaa itseä. Sait osoitettua, että salilla on hyvä henki, kun moikkailit muita. Otan mallia salikulttuurista."

Palaute kuntosalivalmennuksesta.

”Ohjaustyylisi on lempeä ja asiakasta kuunteleva. Et kuitenkaan päästä liian helpolla vaan neuvot aina tekemään liikkeet viimeisen päälle oikein, ja aika monta kertaa sai tehdä vielä pari ylimääräistä toistoakin. Sain täsmäliikkeet omalle kropalle selkäkivut huomioiden, ja hyvin on poltellut lihaksia treenejä seuraavina päivinä. Kiitos!”

Palaute kuntosaliohjauksesta.

Kiinnostuitko valmennuksesta tai räätälöidyistä ohjelmista?

Laita viestiä ja katsotaan sinunkin treenisi kuntoon.

Ota yhteyttä

Uusimmat blogikirjoitukset

3300kcal - ruokavalio lihasmassan kasvatukseen

3300kcal - ruokavalio lihasmassan kasvatukseen

Jos kasvattaa lihasmassaa, on perusteltua syödä proteiinia 2-3 g per painokilo tai jopa enemmän. Aterioilla pitää myös muistaa syödä runsaasti erilaisia kasviksia, juureksia ja hedelmiä

Harjoittelun nousujohteisuus

Harjoittelun nousujohteisuus

Olen kerännyt listan, joka toimii apunasi, kun haluat tunnistaa taantumavaiheeseen liittyviä kehittymisen esteitä ja päästä niistä yli.

Ravinto-ohjelma - ruokavalion rakentaminen

Ravinto-ohjelma - ruokavalion rakentaminen

Ravinto-ohjelman suunnittelun perusperiaatteet ja tietoa tarvittavista makroravintoaineista.